کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس
سرخط خبرها

رئیسی: شکل گرفتن ایران قوی در گرو تولید است | بسیج همه دستگاه ها برای حمایت از تولید

  • کد خبر: ۱۹۹۰۵۷
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
رئیسی: شکل گرفتن ایران قوی در گرو تولید است | بسیج همه دستگاه ها برای حمایت از تولید
رییس‌جمهور با تاکید بر رونق تولید و با بیان اینکه ایران قوی با تولید مناسب شکل خواهد گرفت، گفت: برای حمایت از تولید همه دستگاه ها بسیج شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» بعد از ظهر جمعه در جمع کارکنان و کارگران و در حاشیه مراسم احیای ۱۸۵ واحد تولیدی استان البرز اظهار کرد: محوری‌ترین موضوع برای استقلال سیاسی کشور این است که تولید رونق یابد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه شکل گرفتن ایران قوی در گرو تولید است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم اقتصادی داشته باشیم که با تکانه‌ها تکان نخورد باید رونق تولید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود، ادامه داد: بنده به طور جد می‌خواهم که به واحدهای صنعتی که متوقف شده‌اند کمک کنیم و به پویایی برسانیم و این وظیفه همه ماست.

رئیس‌جمهور گفت: زمان برای تولیدکننده خیلی مهم است، باید مجوزهای واحدهای تولیدی سریع اخذ شود و سازمان‌های مربوطه باید این مجوزها را سریع بررسی کرده و صادر کنند.

وی با بیان اینکه وزارت صمت برای احیا و پویایی تولید موانع را برطرف و بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات مساعدت کنند، تصریح کرد: تولیدکننده‌ها اصلاً نباید معطل مجوز بمانند، همه این موارد برای این است که تولید دچار وقفه نشود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان گلایه‌هایی داشتند به همکارانم گفتم مورد به مورد این گلایه‌ها پیگیری و بررسی شود و به بنده گزارش دهند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی که به هر دلیلی دچار وقفه شدند باید تلاش کنیم فعال شوند. واردات کالا خنجری از پشت به تولید است، تصریح کرد: سازمان استاندارد برای استانداردسازی کالاها دست به‌کار شود.

رئیسی تأکید کرد: سازمان غذا و دارو نباید برای بررسی مجوزهای تولیدکنندگان وقت تلف کند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه در یک مقطعی واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری دچار مشکل شدند و از کار افتادند، عنوان کرد: برخی از واحدهای تولیدی چند سال فعالیت کردند و به هر دلیلی از کار افتادند اما نباید از کنار آن‌ها گذشت.

وی تاکید کرد: امروز برای حمایت از تولید، همه بخش‌های اداری، صنعتی و ستاد وزرات‌خانه‌ها باید بسیج شوند و از تولیدکننده حمایت مالی، حقوقی و اداری کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->